WIL JE RETOUR STUREN OF EEN PRODUCT RUILEN?

Een product retourneren

Wanneer je ons dit binnen twee weken na aankoop meldt bij onze Klantenservice, kun je een (ongeopend) product dat in originele staat verkeert, aan ons terugsturen. De verzendkosten voor het retour sturen zijn dan wel altijd voor uw rekening. Producten die al zijn aangebroken, incompleet of beschadigd zijn, kunnen vanzelfsprekend niet aan ons retour worden gestuurd.

Ruilen?

Wanneer u onverhoopt het verkeerde product heeft besteld, kan het desbetreffende product binnen twee weken na de aankoopdatum worden geruild. U dient dit dan aan te melden bij onze afdeling Klantenservice. Producten moeten wel altijd - indien redelijkerwijze mogelijk - in originele staat en de originele verpakking worden teruggestuurd. Producten die aangebroken, incompleet of beschadigd zijn, komen niet voor omruiling of restitutie in aanmerking. Na een retourzending kunt u vervolgens zelf het juiste product alsnog bestellen in onze webshop. De verzendkosten voor de retourzending komen bij omruilen wel voor uw eigen rekening.

Restitutie

TRUECOS vergoedt alle betalingen van u als koper, inclusief eventuele verzendkosten door ons in rekening gebracht, voor het geretourneerde product, direct maar uiterlijk binnen 30 dagen volgend op de dag waarop u deze bij ons aanmeldt. Wij mogen wachten met het terugbetalen van uw aankoopbedrag tot wij het product van u retour hebben ontvangen of tot u (d.m.v. een track & trace code) kunt aantonen dat het product aan ons retour is gezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De terugbetaling is in deze gevallen voor u als klant kosteloos.

Heeft u het verkeerde product van ons ontvangen?

Wanneer een product geruild moet worden door een fout van ons, bijvoorbeeld als er een verkeerd product is verstuurd, of door een defect aan een product, dan zijn de verzendkosten (van de retourzending en het opnieuw aan u opsturen) vanzelfsprekend voor ons. Wij danken u voor het vooraf aanmelden van uw retourzending bij onze afdeling Klantenservice.