Veelgestelde vragen

Ik heb een lastige huidconditie en/of weet niet welke kleuren mij goed staan. Kan ik daarvoor bij jullie advies krijgen?

Jawel. Aan ons team is een huidconsulent en een make-up artist toegevoegd. Belt u ons of mailt u ons gerust met uw vragen en wij dragen dan zorg voor een op maat gemaakt advies!

Hoe kan ik een ‘gast-account' wijzigen in een 'klant-account'?

Klik op 'Wachtwoord vergeten' en u ontvangt van ons een e-mail met een wachtwoordherstel-link. Hiermee kunt u een wachtwoord instellen en, in dit geval, een wachtwoord creëren waarmee u dan voortaan kunt inloggen. Uw 'gast-account' wordt zo automatisch omgezet naar een 'klant-account'. Eerder geplaatste orders worden vervolgens ook gekoppeld aan dit nieuw gecreëerde 'klant-account'.

Hoe lang zijn de producten op TRUECOS houdbaar?

Wij bestellen wekelijks of soms maandelijks nieuwe voorraad. De houdbaarheidsdatum ligt daarom over het algemeen ver in de toekomst. Bij TRUECOS staan wij garant voor een hoge kwaliteit en zullen nooit producten aanbieden die over de houdbaarheidsdatum zijn. Omdat niet elk product dezelfde omloopsnelheid heeft, controleren wij op regelmatige basis onze voorraad en verversen wij die, indien nodig.

Kan ik ook grotere aantallen bestellen?

Indien u grotere aantallen van een bepaald product wilt bestellen en deze zijn niet op voorraad in de shop, dan kunt u dit altijd even e-mail of telefonisch laten weten, liefst wel drie weken van tevoren. Wij nemen deze dan mee in onze bestelling bij onze merken en laten u dan zo spoedig mogelijk weten wanneer wij ze aan u kunnen opsturen.

Wat moet ik doen als iets niet klopt aan mijn bestelling?

Wij streven ernaar al uw bestellingen steeds foutloos te verpakken en te verzenden. Als er onverhoopt toch iets is fout gegaan bij uw bestelling, gelieve dan contact op te nemen met onze dienst Klantenservice. Wij doen ons best om u binnen één werkdag een antwoord te sturen.

Is het ook mogelijk om producten bij TRUECOS af te halen?

Nee, alle producten worden uitsluitend verzonden via een centrale depot. Er is daar geen directe verkoop mogelijk of toegestaan.

Zijn de producten op TRUECOS getest op dieren?

Nee, de producten die wij verkopen, zijn niet getest op dieren. Bovendien geldt voor natuurlijke en/of biologische producten dat ook de ingrediënten ervan niet op dieren zijn getest.

Is het mogelijk dat ik allergisch reageer op natuurlijke cosmetica en/of parfums?

AAlle producten die wij bij TRUECOS verkopen, zijn op allergie getest. Alhoewel zeldzaam, is het mogelijk dat iemand allergisch is voor een bepaald kruid, plantje of ander stofje. Ook kunnen bepaalde medicijnen van invloed zijn op de gevoeligheid van uw huid. Om die reden kunnen wij een reactie nooit helemaal uitsluiten. Wanneer dit dus onverhoopt toch gebeurt, neem dan alstublieft contact met ons. In algemene zin adviseren wij u bij een extreem gevoelige huid om altijd eerst even te testen voor uw een product op uw gelaat aanbrengt. U doet dit door een klein beetje van het product aan te brengen op de binnenkant van uw ellenboog. Wacht 24 uur. Indien een gevoeligheidsreactie uitblijft, mag u er in principe van uitgaan dat uw huid het product goed verdraagt. Voor sommige producten hebben wij ook staaltjes beschikbaar om vooraf te testen op allergie. Mailt u ons hiervoor op klantenservice@truecos.be.